Merhaba arkadaşlar bebeğim 7 ay 13 günlü. 2hafta öncesinde işe başlayacağım diye sma mama aldım. Ama bebeğim ne yaparsam yapalım mamayı asla yemiyor. Içine cici bebe pekmez vs de denedim ama almıyor biberon lansinoh kullanıyorum. 2 yaşında kızım var daha önce bebekken ona denemiştim mama direk almıştı bu biberonla ama yok bu ağzında ya püskürtüyor ya biriktirip birden çıkartıyor. Ek gıdayı kaşıkla verdiğim zaman çok yemiyor onunlada zorluyorum ama mamayı hiç mi yemez bebek anlamıyorum emiyor normalde ama emerken gelen süt sağdıgımda gelmiyor onun için ben yokken mama ek gıda ben varken emzirmeyi düşünüyorum ne yapabilirim