Takilmiyorum böyle şeylere bu arada, her bebeğin zamanı farklı biliyorum ama tecrübeli annelerden yanıt istiyorum. Şuan 11 aylık, 12ayinda tatile gideceğiz acaba yürür mü ne yapmam gerek merak ediyorum.
Şuan koltuktan tutup kalkabiliyor, tutunup ayakta kalabiliyor, tutunup yuruyebiliyor ama ben elimi uzatınca benden tuttuğu an oturuyor, zorlamıyorum bende. Yürüme arkadaşı var hiç ilgisi yok. Tahmini ne zaman yürür, yapmam gereken bir şey var mı🧡