Birdunyabircennetannesi Kilo postlarını sevmem ki takılmazdım da kilo olayına Bugün 2 yaş aşısı vardı 11 kilo çıktı 1 yaşından beri aynı Hemşire az çocuk doktoruna götür dedi almıyorsa Sizce az mı ya bana normal geliyor 🤷