anne905 Kızlar kızım 6 buçuk aylık hala iki kat giydiriyorum korkuyorum üşür diye gece yatarkende öyle siz nasıl giydiriyosunuz
2-prensannesi anne905 tişörtle uyutuyorum üstüne de ince bir battaniye atıyorum bazen de ince kazak giydirip üzerine birşey örtmüyorum
Ozlem2904 anne905 gece zibin atlet ve pj takımı üstüne pike bizimle yatıyor. Gündüz zibin atlet short tshirt