Uykusunu düzene koymuştum.aksam 9 da uyuyordu 3 4 gun .allahm ne rahatlıkti yaaa
Ama dun disari ciktik eve geç geldik .bugün yine ay j sorun saat 4 olcak hala oglen uykusuna yatmadı. Normalde 1 buçukta yatardı.ee smdi uyucak gece artk 11 12 de yatar
Siz nasl yapiosnz disari çıkınca nasl oluyor ya
Ee yaz haliyle birileri çağırıyor gidiyorz ediyoruz 9 da cok erken evde olmak cok zor. Bu sekilde de bmm snirlerm oynuyor uyytamiyorum cunku asiri direniyor. Deli gbi uykusu var 2 den beri kac kere denedm yok uyumuyor