limonkolonyasi sarsıntı oluyor ama evleri etkileyecek şekilde değil içiniz rahat olsun . Böyle büyük bir deprem den sonra o şiddette deprem olmaz diyor uzmanlar . Evler de hasarli olunca zaten çoğunu boşalttılar ama yine de uygun ev bulursunuz . Gelip görme şansınız varsa görmenizi ona göre karar vermenizi tavsiye ederim . Lojman imkanı da var eğer puanınız yüksekse lojman tercih edebilirsiniz . Adıyaman merkez çıktıysa eğer 180 polis lojmanı hem güvenlik açısından hem de insan ilişkileri açısından güzel bir yer tavsiye ederim . Yeni yapılan lojman da var eğer eşiniz rutbeliyse orayı öncelikli olarak yazarsınız . Yeni her zaman daha iyidir sonuçta . Sormak istediğiniz başka bisey varsa yardımcı olurum .