Nrglavci ben doğum yaptım hastaneden ayrılırken doktorum bana antibiyotikle birlikte majezik verdi . E lactancia isimli internet sitesinde ilacın emzirmeye uygun olup olmadığına bakabilirsiniz, majezik girdiğimde düşük risk olarak gözüküyor. Tabi ki doktora emzirdiğinizi söylemediğiniz için şüpheye düşmüşsünüz o nedenle bir şey diyemiyorum, kullanıp kullanmamak size kalmış. Ben de ondan sonraki baş ağrılarımda hiç majezik tercih etmedim mesela , parola devam ettim.