2prens1prensesannesi_ Alaucar yıllardır alırım gayet memnundum son 1 buçuk yıldır almiyordum ondan geçenlerde baya sipariş verdim q tanesini bile beğenmedim kumaşları çok kötüydü hepsini geri iade ettim
Sincappp 2prens1prensesannesi_ nasıl iade ettiniz aceba müşteri hizmetlerini arıyorum acmiyorlar. Bende aldım bugün geldi beğenmedim iade edeceğim. Google şikayet var da ürünlere kargo ücreti alıyorlarmış gönderirken birde iade parasını yollamiyorlarmis falan endişelendim açıkçası.
2prens1prensesannesi_ Sincappp valla sürekli arayın öğle arasına ve çıkış saatine denk getirmemeye çalışın sabah 10 gibi 11 gibi arayın açıyorlar iade ettim parası 10 günde yattı eksik ürün vardı onu 1 ay sürdü yatması ama sürekli aradım
betuuls Sincappp defolu gelmeyen yani keyfinize bağlı beğenmeyip iade ettiğiniz ürünün kargo ücretini siz karşılıyorsunuz. Ben aldığımda defolu gelmişti ücret ödedim ama geri yatırdılar onu
Sincappp 2prens1prensesannesi_ kargo ücretini siz mi ödediniz peki. Bende beş ürün sipariş verdim birini beğendim öyle zor iade ediyorlarsa onu da mı versem ki.
Ssss123_ss Alaucar fabrikasında kargo paketleme barkot okutmada falan çalıştım aşırı pis malları bildiğiniz ellerim çamur gibi oluyordu yıkayınca kalitesiz falan
O1Anne Alaucar sakın yapma canım kıyafetleri kalitesizliğin dibi onun yerine uygun fiyatlı olarak pazarium tavsiye ederim