123321123 hiç bir sorunu yoktu inanın, 40+0 da doktorların beklediği gün, normal doğumla doğdu. Gaz kolik vs. hiç yaşamadim ben. Benim ömrümü çürüten konu uykuydu. 4. Aya kadar yine nispeten iyiydi, 4. Ay atağında ne olduysa bu gündüz 40 dk uykuları başladı. Burada "çocuğunu uyutan gelsin, kahve postları
"gibi postlar açanlara bile sinir olur olmuştum☺ çünkü ben aylarca bırak 1 parça ev işi yapmayı, bir fincan kahve içememiştim. Ayağımdan bırakmazdım çünkü çoğunlukla. O dönemle alakalı en büyük hatam çok ekran açmış olmamdı aslından, belki de yeterince yorulmuyordu. Pandemi nin ilk yılıydı, dışarı çok az çıkabildik. Gurbetteydim, kimsem yoktu, oglum oğlen bile uyumayınca mecbur yemek temizlik o ayaktayken ki zamanlara kalıyordu. Belki de yeteri kadar yorulmuyordu. Sizde eğer uzun süre baktırıyorsanız, çok çok azaltmanızı tavsiye ederim. Bundan kaynaklanabileceğini düşündüğüm oluyor.