Aaayyssee Alyabebegim leke ilk oluştuğunda ıslak mendil yada iste başka bir şeyle silip yıkıyorum öyle makinaya atıyorum yoksa çıkmıyor
EsinPinar Alyabebegim makineye atmadan önce elinizde yıkayın daha sonra güneşe koyun kuruduktan sonra çıkmış olur tekrar makineye atarsınız 🤗
Turgutveannesi Alyabebegim homm bitkisel leke cikarici kullaniyorum, henuz memnunum her lekeyi cikartdi ne denediysem
Defnem23 Alyabebegim önce beyaz sabunla çitiliyorum sonra uni babyi nin deterjanıyla yıkıyorum bu zamana kadar hep mis gibi çıktı hiç lekrden ese kalmadı
F-Duru26 Elite home markalı leke çıkarıcı kullanıyorum. 1 gün öncesinde suda bekletiyorum sonra yıkıyorum çıkıyor. Ben çoğu lekenin çıktığını gördüm. Onluklerdeki lekeler falan çıktı bende
tugce7934 Alyabebegim Canım üstüne beyaz sabun sür baya hafif citile biraz bekle öyle kalsın sonra citileyerek yıka lekesi bile kalmıyor
Buglem_ Dalin bebek sabunu ile elde citiledin mi izi bile kalmıyor kurumuş lekelerde bile etkisini gordum