k_elebek hiç bilmediğin bi ses duysan sende korkmaz mısın öyle düşün. Şuan tanıma aşamasında bence havalar güzelleşmeye başlıyor fırsat buldukça 1-2 saatliğine dahi olsa dışarı çık bebek arabasıyla gezdir sende hava alırsın oda hem alışır hava alır yorulur eve girince uyur dinlenir böyle böyle alışır. Bizimki de ilk dışarı çıktığında çok korkuyordu ki bir gün eve gelene kadar yolda hep ağladı tek başıma onu kucağıma aldım bebek arabası bi elimde öyle geldim eve 🙄😂 zor oluyor ama 1 haftaya kadar alışıyorlar. Genelde Uyuduğunda falan aman uyusun deyip ses çıkartmamazlık yapma sen normal rutin işlerine devam et ki oda alışsın. Mesela bi blendır mı çalıştırcaksın öyle yavaşça başlat sonra hızlı çalıştır, korksa bile ona tanıt mesela ayy faln diye yoksa asla alışmıyorlar 😂😂