drk_brk Merhaba annelerim . Yeni doğum yaptım 6 günlük bebeğim emzirdikten sonra kesik kesik peynir gbi kusuyor . Acaba çok mu emiyor yoksa üşütmüş olabilir mi . Birde hıçkırıyor ama sürekli değil . Acaba neden olabilir bilgilendirebilir misiniz
alya00 drk_brk hıçkırmasına normal diyorlar bebeklerde. Reflü olabilir reflü yatağında yatırın isterseniz
Iremnurr_mms_34 drk_brk eskiler peynir gibi kusmaya sütün yarıyor derler bence bi sıkıntı yok bol bol emzir ☺️
Oaey24 Bizde aynı sıkıntıları yaşadık sürekli kusuyor ve hıckırıyordu insan endişeleniyor ama büyüdükçe azalıyor ve geçiyor 🫶🏻
alya00 drk_brk reflü olsada olmasada çoğu kişi kullanıyor yatağı. Sağ ya da sola yatırın bebişi kustuğu akar gider
Dilosko drk_brk bu yüzden reflü yatağını kullanabilirsiniz , kafası yukarıda olduğu için , en azından içiniz rahat eder .