Bu ayda menenjite başlayanlar sizin düzeniniz nasıl?
Şimdi ilk doz bexero yapıldı. Bundan sonra doktor bidahaki ay nimenrix dedi çaprazlama gidiyor galiba ama benim bildiğim menenjite ne kadar geç başlanırsa doz sayısı o kadar azalmıyor muydu? Siz kaçıncı aylarda yaptırdınız veya yaptıracaksınız?