kızlar acil bısey danısıcam 😓adetim cok duzensız 15-16 gun once kanamam oldu bır ıkı dfa sonra durdu cok korkuyorum 4 defa test yaptım evde bugun dr gıttım gıtmeden yaptım negatıf cıktı muayene oldum ultrasondan baktı yumurtan catlamak uzere dedi gebelık gorunmuyo dedi 35-40 gun olan gecıkmelerde normaldır dedi yinede ıstersen kan ve ıdrar yaptır dedi saglık ocagından yarın sabah sımdı eve geldım bı test negatıf bırı hafıf silik olmus bı gecerlılıgı yoktur dımı ıcıme yıne kurt dustu 😓😓😓😓