Bebeğim 4 buçuk aylık 3 buçuk aydan beri reflümüz var ara ara artıyor sabahlara kadar ağlıyor ama bu reflü daha çok kusma değil boğaza gelip yakma tarzında.Beni emmeye başladığı anda bağırsakları goruldamaya ve kovranmaya başlıyor ağlayarak memeden ayrılıyor ama süreklide emmek istiyor.Geceleri hiç uyuyamıyor sürekli ağzına geliyor hatta öksürüp hapşuruyor bu yüzden. Geçen hafta kakasında iplik tarzı bir şeyler gördüm bugünde çok az kan gördüm.Alerji belirtisimi bunlar alerji 4. ayda ortaya çıkar mı