Kızlar ilk başlarda biraz daha iyi yiyordu istekliydi şimdi hep püskürtüyor bildiğim kadarıyla ek gıdaya başlayan bebeklerde bi süre sonra bu durum gerçekleşiyormuş ama 8. Ay sizce erken mi bu durum için yoksa normal mi , biz yemek yerken baya hareketleniyor yemek istiyor hazırladığım şeyi ona verdiğim de tükürüyor oyuna çeviriyor ya da yemek istemiyor direkt