Sorusormomm Nazay1717 burda postta okumuştum kızamık salgini varmış ne kdr doğru bilmiyorm bide çok böyle bebek atıyorlar vücudu hep böyle çoğu kişi isilik diyor alerjide diyen var kizamikta
theseymik Salgın var. El ayak hastalığı.. ateşle kendini gösteriyormuş ve döküntü oluşuyormuş sonra. Bi araştırın ve doktora görünün isterseniz