bonjour_maman neu düşüklüğü kandaki beyaz kan hücrelerinin eksikliği oluoyr. Geçen hafta oğlumda da o şekilde çıktı. Bağışıkıığı düşük demek oluyor. Benm oğlum su bile içmiyor doğru düzgün hiçbir şey yemiyor o yüzden olabilir diye düşünüyorum Bir de eğer yakın zamanda ilaç kullandıysa herhangi bir hastalık geçirdiyse o zaman da neu düşüklüğü oluyor
Vitaminlernde düşüklük var gibi b12 falan.
Bide enfeksiyon var onun içinde antibiyotik mi verir napılır bilmiyorum. Çok geçmiş olsun doktorunz daha detaylı değerlendrir . Allah şifa versin 🤲🏻