AyseYusufZeynep Zeytinyağını direk uygulamayın asidik olduğu için yakar, ısıtıp soğutun öyle uygulayın uygulayacaksanız
Tgce16 Çok teşekkür ederim hepinize, ıslak mendil birkaç defa kullandım ama hep pamuk kullanıyorum aslında.. Hametan alacağım tedavi etsin diye sonrada onerdiklerinizden kullanacağım çok sağolun 🥰