_melegimveben_ bu insanlar nasıl hemşire oluyor benim aklım almıyor. Bebeğinizden gelen şey ürat kristali yani bebeğiniz yeterli sıvı alamıyor demektir. Bezinde kanamaya benzer pembelik görürsünüz o kan değildir. İlk 6 aya kadar su yok diyor doktorlar ama bol bol emzirin , emmiyorsa mama +su verin ekstra olarak suyu kaynatıp soğutup verin dediğimi yaparsanız bir günde yok olur. Geçmiş olsun.