Gizem-01 aynen bizimde öyle oldu valla ilk doğduğu zamanlar ben akşam duşa felan girdiğimde eşim kucağında uyutmuş hep, sonra baktık sallıyorum ediyorum yok uyumuyor, ama kucağımızda gaz çıkarma pozisyonunda uyutuyoruz şak diye uyuyup kalıyo, sonra hep öyle uyuttuk, gece yatağa koyunca uyuyo ama gündüz imkanı yok uyumuyor ille kucakda uyuyacak bıcırığım :) bende ayakda sallamaya başladım uyudu yani