Benimki de neredeyse 3 aylık aynı şekilde gündüz hep kucakta gece yatağında yatıyor. Gündüz uyutup yatağa koyduğumda bazen anında bazen 15 dakikaya uyanıyor, sonra da tekrar dalamıyor kucağıma alsam da. Gündüzleri hep bir uğraş😂 Ben de çok seviyorum kucağımda uyumasını ama hem yaz geldi sıcak oluyor hem de arada bir şeyler yapabilmek istiyorum o uyuduğunda. Bakalım 4. aydan sonra değişiyor diyor herkes