mavikalpefe124 Cahilliğime verin yemi duydum tam olarak nedir bilmiyorum. 14 aylık bebeğim var teztler tapılıyomuş isteğimiz doğrultusunda? Ne testleri bunlar? Oyun grupları park vs varmış galiba. Beni bi aydınlatabilirmsiniz? En ince ayrıntısına kadar rica etsem
miraneliz3402 mavikalpefe124 isadem İBB ninnbir kuruluşu çocuğunuz 3 yaşına geldiğinde günde bir saat oyun alanı var öğretmen eşliğinde kuruma götürüyorsunuz ama gitmeden arıyorsunuz sizin çocuğunuz henüz küçük çocuk için testlere yapılıyor oğlum konuşmadığı da götürdüm 20aylikti ilgileniyorlar güzel kurum yani
Derya00 mavikalpefe124 biz gittik bir kere kupleri üst üste koymasini soyluyor ismimi soruyor kâğıt kalem veriyor beceresine bakıyor tam iki yaşını doldurmak lazım öyle alıyorlar