3goktgmom 4aylik oğlum emziriyorum saçlarımı evde kendim boyamak istiyorum zararlimidir ki süte gecermi boyayan varmi
2cocuk1kopek 3goktgmom ben hamileyken doktor onayı ile 16.haftdan sonra boyamaya başladım. Doğumdan 15 gün sonra da evde boyadım.
Ogulluana 3goktgmom evet geçer iceriginde pek çok kimyasal var. doğal içerikli bir boyayla boyayabilirsiniz.