Alparslanannesi0180 Kızlar ben ilk defa yasmin kullanacam adetin ilk günü başlayacağım ilk ay ekstra dan kondom kullanmaya gerek varmı sizce. Birde 21 kullanıp ilacı bitirdikten sonra adet olana kadar korunmam gerekiyor mu