irobatu09 Merhaba kızlar bebeğim 3 aylık şuan 40 gün lohusaligim biter bitmez regl oldum ama her zamankinden fazlaydı şuan bir daha olmadı? 15 gün gecikme var dr gitmeliyim yoksa böyle olması normal mi ??
Ahhannelik irobatu09 bende ikinci reglimi 20 gün gecikmeli oldum kızım 3 ay 12 günlük hatta hamile miyim diye korkudan test alıp yaptım 🤦🏻 doktorum ama düzensiz olabileceğini söylemişti
edafmo irobatu09 ilk 1 sene düzensizlik, çok ya da az kanama, kısa ya da uzun süreli periyodlar normal
BebekC Benim de 2. ya da 3. adetin 15-20 gün kadar gecikmişti. İlk 1 sene düzensizlik normal merak etmeyin doktorluk bir durum yok eğer gebelik şüpheniz yoksa tabi.