S2022 bizim yok almayı düşündüm ama çok pahalilar bebeğim zıplamayi çok seviyor elimle hep zipzip yapıyorum tabi kilosu arttıkça kol ağrıyor siizinkide hevesliyse alabilirsiniz zira ben alsaydım 6 aydan beri zıplıyor şuan 8 buçuk aylık seveceğine eminim 😌