Meltemak90 Merhaba,sevgili anneler bebeğim emiyor 5-6 dk sonra huysuzlanıuor istemiyor emmeyi.sanki doymadan bırakıyor gibime geliyor .doyduğunu nerden anlıyorsunuz ? Normalde 20 dk emzir deniliyor ama ne mümkün 🙂
dddy Meltemak90 bol bol çiş yapıyorsa doyuyordur annesi emme süresiyle ilgisi yok oğlum doğduğundan beri 5 dk emer 14 aylık hala öyle 😊
Ozdnoyr Meltemak90 evet çişli bez sayısından anlayabilirsin. Aç bebek ellerini yumruk yumruk yapar sinirlenir kollanı hep sıkı sıkı olur huysuz olur asla derin uykuya dalmaz. Kuş uykusunda olur çünkü karnı acıkır hemen.
[silindi] Meltemak90 5 dk kisa degildir kizim 2 bucuk aylik 5dk bi memeyi bitiyor buyudukve emme gucu kuvevtlenir.20 dk bi memede kalmasi imkansiz.ilk aylarda ceneleri.yorulduğu icin yavas yvas emip bıraktığı icin emme sureleri uzar
nazo58 Meltemak90 bizde oyledik kuzum 10 dk emzidigi bilmem.. Gaz oluyordu çıkarıyordum geri veriyordum bu seferde almıyordu.. Ememedigi için doymuyormusda hem çok ağlıyordu hem de Dr bize bezini kaka haricinde kaç kez degistirdigimi sormuştu. Ben 3 kez felan degistiriyordum ama dolu dolu almıyordu hic.. Olmaz dogmuyor o zaman en az 4-5 dolu dolu degistirmen gerekiyor demişti.. Mama ya geçtik mama ya geçince emmeyi bıraktı ama olsun ne yapalım aglamalari kesildi ve bezini yine 3-4 sefer degistirsemde dolu alıyorum. Bazen üstüne geçmiş bile oluyor.. Şükür..
Meltemak90 dddy o zaman doyduğunu düşünebilirim.ama şuan 2 aylık ve geceleri saatte bi uyanıyor sürekli emiyor,o zaman doymuyor gibi geliyor
Mrsdg Ozdnoyr ama bizim bebeğin elleri hep yumruk ki çok nadir açıyor bı de doymamış olsa bu kadar dolu dolu kusar mi bilemedim
Mrsdg Bizde 57 günlük olduk ben de hâlâ anlayamıyorum doyup doymadıgini bıraksam 1 saat emer sanki sonra da oylebi kusuyuo ki çok emdiği için kusuyo diyorlar 10 dk yada 15 dk yeter mi diyorum sonra da ya doymadiysa diyorum anlamıyorum işte
[silindi] Mrsdg elleri yumruk olnasi ac olduğuanlamina gelmez fetüsken elleri oyle oldugy icin arada oyle yapiyolar
Mrsdg [silindi] aç olur diyorlar ya bende ondan yazdım çünkü hep aç o zaman çünkü sürekli yumruk halde elleri.tesekkur ederim yine de
Ozanesma 5-6 dk çok kısa. Memeyi tamamen boşaltması için 10 dk emmeli. Emmemesinin farklı sebepleri olabilir. Burnu tıkalı olabilir, gazı olabilir. Doyup doymadığını en iyi kilo alımından anlarsınız.
Mrsdg [silindi] he tamam ayyy ben ne bileyim sürekli yumruk halde eli 😃 şimdi okuyun burda Allah Allah hep aç mı dedim
Gonca89 [silindi] ya benim oglum da 2 aylık dogdugu günden beri en az 40 dakika emiyor belki daha fazla benimki de emsede atsa hemen
Hocanne Ben de anlayamıyorum ya 40 günlük uyuyakalmadığı sürece emmek istiyo bazen de hemen uyuyakalıyo o zaman endişeleniyorum doymadan uyudu diye. Uzun uyumuyo bi de aç olduğu için mi ki
Meltemak90 nazo58 hımm belki benimki de doymuyordur,mama veriyorum da günde 1 kez,belki fazlasını istiyordur .sen tamamen memeyi kesip mi mamaya geçtin canım?