Kızlar oğlum bir buçuk aylık oldu. Kolik bebek çok ağlıyor ve kendini yırtarcasına ağlıyor. Ağlayınca ya meme emecek (ki bu da gaz problemini daha kötü hale getiriyor. çünkü çok süt içmiş oluyor) ya da emziğine sab simplex damlatıcaz (gaz damlasını) ve onu emecek. Boş emziği de tutmuyor. Ama sürekli gaz damlası da damlatamıyorum sonuçta bir kullanma sınırı var o damlaların. Acaba 1.5 aylık bebeğin emziğine damlatabileceğim böyle doğal bir şey biliyor musunuz doktorların izin verdiği?