Deva22 Merhabalar, inanın teorikte ne zaman olduğunun hiç önemi yok bebeğiniz karar veriyo ben burda 10-11. Aylarda tek uykuya düşen bebekler olduğunu da gördüm 18. Ayda düşeni de gördüm bebeğiniz ve sizin için 14. Ayda düşmek iyiyse normali budur:) biz de 13.5 aylıkken dusmustuk mesela biraz daha iki uyku yapsın isterdim ama asla uyutamadim uyutsam bu sefer gece 11den önce yatmazdi ben de demek ki istediği bu dedim ve iki üç haftadır tek uyku yapıyo biraz yoruluyorum ama çünkü gün içinde maksimum 1-1.5 st uyuyo iki uykuda toplam uykusu 2.5 st oluyodu en azından 😅