Ikicocukbiranne
Mülteci statüsünde olanlar için söylemiyorum, onlar zaten kayıtlı olanlar. Bir de “sığınmacı, kayıtsız göçmen” statüsü var ve bunların sayısını hükümet dahi açıklamıyor. Görüyorsunuzdur çevrenizde, birden bire artan Afgan, Paki, Somalili insanları. Videolar düşüyor gündeme sınırdan akın akın geliyorlar. Bu yaptığımız ırkçılık değil, vatan savunması. Ölmelerini ya da perişan halde kalmalarını tabii ki istemiyoruz ancak biz de yağında kavrulan bir ülkeyiz ve sadece bakabileceğimiz kadarının alınmasını, demografiye zarar vermeyecek ölçütte olmasını istiyoruz.
Ve evet, postu açmama sebep olan doktorun da dediği gibi aşı karşıtlığı da buna sebep oldu. Sizin de belirttiğiniz üzere topuk kanı bile aldırmayan teoristler var 🤦🏻♀️ k vitaminini yaptırmadığı için bebeğinin beynine pıhtı atan bir tanıdığım var, düşünün. Cehalet ne yazık ki meslek sahibi olmakla geçmiyor. İşte tüm bu unsurlar ne yazık ki hastalıkların yükselişine sebebiyet verdi ve bireysel önlem almak dışında şu an yapabileceğimiz bir şey yok. Amma uzun yazdım 😂