belinayinannesii çok zor bulunuyor, çok pahalı, çocuğumu da inanılmaz kabız yapmıştı. Çok çektik o mamadan bebelac a geçince her anlamda rahatlamistik. Tabi her bebeğe aynı etkiyi yapmaz bize kötü gelmişti sadece ama anılarım canlandı öyle yazayım dedim 😄