Merhaba annelerim ; bebeğim tam 7 aylıkken alttan iki diş çıkardı . Şimdi yemek yedirmek istiyorum normalde severdi ağzını açardı falan ama hiç yemiyor . Çok ağlıyor ne yerde duruyor ne kucakta . Hep ağlıyor mizmiz . Acaba başka dişi çıkıyor olabilir mi ? Hemen peşpeşe çıkar mı ? Ağzına hiç bir sey sokturmuyor hep elimi ittiriyor. Başı da sıcak biraz hasta gibi değil ama çok ağlıyor sadece meme istiyor hiç bir yemek su vs istemiyor . Üstten falan dişi çıkıyor olabilir mi ? Deneyimli annelerim lütfen cevap verin çok yoruldum 😭😭