dml2703 ben evlendiğimde eşim siittte görev yapıyordu ve bitmesine bir sene kalmıştı. Bir sene için ev düzmeye değmez dedik orda çünkü tekrar taşıması ayrı bir iş diye eşyalı ev tutmuştuk 1+1di evimiz, bebeğim de doğdu 3,5 aylık olana kadar ordaydık. Geçen sene batıya gelince ev düzdük. Ama şu an kurulu bir düzeniniz varsa eşyaları nereye koyup gideceksiniz onu da düşünün. Bir de eşyalı evler çok pahalı oluyor. Yani oraya eşyalı diye verdiğimiz kirayla kendi eşyalarımızı alıp normal evde otursaydık daha iyiydi. Görev süresi uzun olsaydı ev düzecektik orda mecbur. Bir de eşyalı evlerin kullanımı da önemli. Mesela bizim tuttuğumuzda yatak odasında iki kapaklı dolap vardı mecbur değiştirdik. Tv tüplü eksi modeldi yeni tv aldık. Eşim başkasının kullandığı yatakta yatmam dedi yatak aldık. Bebek doğdu beşik aldık derken çok masraf ettik. Sonra doğudan gelirken onları sattık ama çok ucuza gitti. Bence uzun süre kalacağınız için kendi eşyalarınızı götürmeniz daha iyi yoksa eşyalı diye tuttuğunuz eve çok fazla kira ödüyorsunuz boşa gidiyor yani