Nasibeanl
Bizde 3 gündür çekiyoruz ilk 2 gün arada bir ateşi çıkıyordu diş zannettik eli hep ağzındaydı azıların biri çıktı diğeride cıkıyor sandık.çarşmba akşamı ayaklarda kızarma başladı dün doktor direk ayağı görünce ağıza bakıp el ayak ağız dedi.tedavisi yok ateş düşürücülerle ateşini kontrol altına tutup ağrısını hafifleteceksin bi kaç güne kendiliğinden geçer dedi bu ara salgın artmış yine. Bugün zirveye çıktık 3 saatte bi ilacın ağrı kesci etkisi geçince çığlık atarakk uyanıyor ememiyor agzı acıyor o yüzden sinirlenip bi daha ağlıyor😔agızda olan yara sıkıntı. iştahlı bi çocuk ama biberonla devam sütü dışında bişey yiyemez oldu yavrum.Geçmiş olsun sizede umarım cabuk atlatır yavrunuz