Kızlar merhaba kızım 13.5 aylık bir kaç gündür adım atmaya başladı. Şimdi evde kokopatikten aldığım ince tabanlı patikleri giydiriyorum. İlk adım ayakkabısı mı giydirmeliyim yoksa bu evde iyi midir çok kararsız kaldım. Halası vicco marka bot gibi kışlık bir ayakkabı almıştı o da şuan ağır geliyor ayaklarına. Tavsiyelerinize ihtiyacım var.