Scgn24 Astsubaylıktan Normal memurluğa geçiş var mi bu konuda bilgisi olan varsa benimle paylaşabilir mi
Ee011 Scgn24 7 yıldan sonra da olur diye biliyorum ama alım olursa tabi belediyelerde filan mülakat la
keskebirazuyusam Görev süresinin 10 yılı doldurmuş olması gerekiyor. Genelde belediyelerde memurluğa geçiş yapıyorlar, benim eşimde astsubay ve 10 yılı doldurduk. Bazen bizde düşünüyoruz
keskebirazuyusam Scgn24 direk geçiş olmuyor çiçeğim o biraz zor iş. Belediyede kadro açığı falan varsa, aslında işin gerçeği bu işleri hep torpille yürütüyorlar