Birtugbaaaa Kızlar salı günü bebeğime 6.ay aşılarını yaptırdık. Dünden beri aşırı huysuz emerken çığlık atıyor, tam uykuya dalarken bağırarak uyanıyor. Sizlerde böyle bir sorun oldu mu? Neler yaptınız bu süreçte.
Melis1706 Birtugbaaaa asidan kaynakli degil bence o gun olsa olur sonucta 6. Ayda var birsey uyku duzenleri falan bizde de gitmisti
Rumukcum Birtugbaaaa biz daha aşı olmadık 6 ay 3 günlük günlerdir uykusu şaştı krizlere giriyor ağlıyor anlayamadım valla var bişey ama hadi hayırlısı diyorum akska
Birtugbaaaa Melis1706 gündüz uykuya geçişte oldu. Böyle bir ağlamak yok ama. Çok sakin uslu bir bebekti asla ağlamazdı bisey oldu resmen
Melis1706 Birtugbaaaa Bizim 6. Ay sonuna dogru duzene girdi kizimin mesela benim bebegimde hep belirli erken saatlerde kalkip erken yatiyordu o donem baya gunduz uykulari degismisti geceyede zor geciyordu huzursuzdu normalde sessiz sakin 6. Ayda var birsey