Merhabalar ben şu anki oturduğum evde küçük fırın ve dezgah üstü ocak kullanıyorum şimdi ev değiştiricez ve o evdeki mutfak ankastre setine göre yapılmış çok araştırdım aklıma gelen her markaya baktım googleden ama hemen hemen hepsinde şikayet var çok kararsız kaldım sizin kullanıp memnun kaldığınız markalar nedir acaba bana yardımcı olurmusunuz 🌺