tomvejerry Bebeğim 47 günlük günde 6 damla kullanıyorum yetmiyor gibi kızlar siz kaç damla kullaniyosunuz
Show_must_go_on tomvejerry günde sadece 3 damla kullanılmalı ve o gaz damlası değil bağırsak düzenleyici onun yanında sap simplex kullanabilirsiniz daha etkili oluyor
1pekmom_ tomvejerry 5damla kullamıyordum ama yanında nurse harveys ile beraber daha etkili oldu. Biogaia 24saate bir 5damla Nurse harveys 8saatte bir 8damla ve saati saatine vermek çok önemli
tomvejerry Show_must_go_on evet ikisini bir kullanıyorum zaten ama yinede bebeğim saatlerce gazdan uyuyamiyor
Show_must_go_on tomvejerry o zaman gaz damlasını değiştirin her bebeğe aynı damla işe yaramıyor nurse harveys da çok iyi ama biogaiyayı 3 damladan gazla kullanmayın
tomvejerry Melis1706 bende onun için kullanıyorum zaten canım bebegim gece sabaha kadar ıkınıyo tuvaletini zor yapıyor kullanmaya başlamama rağmen hala aynı gibi o yüzden sordum
Melis1706 tomvejerry Gunde 5 damla iki kere kullanabilirsin demisti doktor her zaman 2 defa vermedim ben birde zeytinyagi koyuyordum mamasina 1-2 cay kasigi ama zamanla kendiliginden duzeldi ben hep yapmadim cunku hep benim zorumla yapmasin diye
Znalb tomvejerry bende kullanıyorum beş damlaya kadar kullanılabiliyor ama ideali 3 bizde hem gaz hem kaka problemi var bir nebze olsun çözdü