BalBadem3 Kızlar selam . Adet geciktirici kullanan var mı ? Ne kadar süre önce başlıyoruz ve yan etki yapıyor mu ?
Ysgl26 BalBadem3 ay benim de tatile denk gelecek ya o ilaç emzirirken içiliyo mu.bi kaç kez kullandım tatile girmwden 2 gün önce başlayıp istediğin zaman bırakıyosunuz bırakınca geliyo ama aşırı ağrılı ve çok yoğun kamana oluyo. Ayrıca hırmonları bozuyo. Ben tampon kullanocam galiba
Gizzzzz-giz BalBadem3 canım 5 gün önce başlıyorsun günde 2 tane ile başlıyorsun 3 gün sonra günde 1 e düşürüyorsun bendeki yan etkisi sadece şiddetli kanama görmüştüm ilacı kullanırken de adet sancısı gibi sancın oluyor ama hormonlarını çok bozuyor o yüzden sadece 1 seferlik kullandım artık kullanmam tampon kullanmak daha mantıklı geliyor bana
theanalikko BalBadem3 emziriyorsanız kullanılmıyormuş. Ben de kullanırım diye tatili önemsememiştim tarihi ama denk geldi. Tampon kullanıyorum
bilgekizinannesi Ysgl26 benim de ağrılı yoğun kanama oldu sonrasında. Sonra tampon aldım çok rahat bence kullanmayın o ilacı emzirirken de içilmez heralde hormon çünkü
Aloneeee Ysgl26 geçen sene benimde tatile denk geldi. Ancak adet geciktiriciyi emzirdiğim için doktorum önermedi. Tampon kullan dedi onu da ben beceremedim 🫣 kısaca emzirirken doktor önermiyor hormon ilacı olduğu için
Belisinwonderland Ysgl26 emzirirken içilmiyor. Ben aile hekimine sormuştum “bence uygun değil çocuk doktoruna sor yine de “dedi. Kızımın doktoruna ( çocuk doktoruna) sordum. Kesinlikle önermiyorum hormon yüklemesi olur çocuğa dedi, kullanmadım. Tamponla idare ettim.
Kuzularinanasi BalBadem3 beklenen adetten 2 yada 3gun once baslayin .max 10 yada 15gun iciliyordu sanirim icindeki kagidi okursunuz.icmeyi birakinca adet basliyor .ben kullandim bikac kez bi sakincasini gormedim.belki agri yapabilir
teachermom07 BalBadem3 benim de regl dönemim tatile denk gelebilir yalnız regl kabı kullanırsanız ilaçsız atlatabilirsiniz :) istediğiniz gibi denize havuza girersiniz