edabolukbasi bir kaç sorum olacak biz doktorumuzun onayıyla 5. ayda tadımlara başkadık 5-6 gün sonra 6. ayımıza giricez bundan sonra neler yedirebilirim kaşık maması yediriyor musunuz kahvaltı öğünü mü koymam gerekiyor cevaplarsanız sevinirim 🙋🏻♀️
Uffsananebeslk edabolukbasi Yumurtanın sarısının yarısını verebilirsiniz. 7.ayda tamamına geçersiniz. Ev yapımı tuzsuz peynir, ev yapımı sekersiz pekmez bunlar verilir. İrmikle karıstırırsınız. Yoğurt verebilirsiniz ev yapımı. 7.ayda hemen herseyi yedirebilirsiniz