Hayymoomm 19 günlük bebeğim gece gündüz uyurken sürekli hareket ediyor ıkınıyor gerneşmeye çalışıyor kundak yaptığımda da rahat edemiyor ağlıyor karnı tok altı temiz biyeri mi ağrıyor acaba
Kokoshbaby Hayymoomm karnı ağrımistir.Ayy benim oğlumda böyleydi.dus aldırır masaj yapardim.3uncu ayından snra birdaha byle olmadi.💥
Hayymoomm Gokceninannesi35 gazını olabildiğince çıkarmaya çalışıyorum 15/20 dakika uğraşıyorum nerdeyse bazen çok afedersiniz üstten geğirir gibi oluyor veya kakasını yapıyor ama genel olarak alttan çıkarıyor gazını veya kusuyor kime anlattıysam normal bunlar diyor yani bana hiç normal gelmiyor vicdanım el vermiyor ıkınmaktan kıp kırmızı oluyor bazen nasıl bir çözüm bulabilirim buna
Gokceninannesi35 Hayymoomm eğer gazını çıkarıyorsa başka neden olduğunu bilmiyorum. Biz gaz damlası kullandık. Gazını çıkarınca rahatlıyordu.
Hayymoomm Gokceninannesi35 gaz damlası aldık biogaia diye ama 19 günlük daha erken olur mu bilemiyorum
Gokceninannesi35 Hayymoomm biz sab sipmlex kullanmıştık . 1 aylıkken başlamıştık biz. Biogaia kabızlık için diye bilmiyorum ama . Siz yine de kendi dokturunuza sorun ya da sağlık ocağındaki hemşirenize. Bir de ben havluyu ısıtıp karnına koyuyordum gazı için.
Semaemrahamza Hayymoomm o gaz damlası değil probiyotik bağırsak düzenleyici onlar elini kolunu bilmezler hareket ettikçe yorulur ağlar sadece kollarını kundak yapın açmaya çalışır 1 2 sonra durur
Hayymoomm Kokoshbaby maşallah inşallah hiç olmaz birdaha şimdi küçük olduğu için müdahale ederken de korkuyorum böyle en szından ⅔ aylık olsa o kadar panik olmam ama dokunurken bile biyeri incinecek sanıyorum 🥹