Dryabnz Merhaba sevgili anneler. Bebeğim 1 aylık banyo sonrası gün içerisinde çok fazla uyumuyor. Yani banyo yaptığı günler biraz huzursuz oluyor. Havalar soğuduğu için öğlenleri yıkıyorum akşam yıkayamıyorum. Banyo yaparken çok ağlamıyor. Aynı durumu yaşayan var mı?
Ebruonur Dryabnz aynı sorun bendede oluyo ama gazı varken oluyo bu durum banyoda bıle rahatlayaıp uyuyamıyodu canı acıdıgı ıcın ama gazı yoksa gayet guzel uyuyo
TZA Dryabnz bizimde bazı zamanlar banyodan sonra huzursuzlanıp uyku kaçıyo anlamadım bende o işi bazende sabaha kadar uyuyor ben akşamları yıkıyorum evimiz çokta sıcak oluyor
Dryabnz Ipekk özellikle evdeki küçük banyoda yıkıyorum üşümesin diye bir de elektrikli soba yakıyorum yıkarken ve giydirirken. Üşüdüğünü sanmıyorum ya da her seferinde mi üşütüp gazı oluyor
Ipekk Dryabnz kızımda öyleydi çünkü banyodan sonra uyumaz mayışmazdı gazı olurdu ama. Olabilir çünkü küçük daha