Kızlar bebeğim sancidan memeyi 2 3 saniye tutuyor sonra çığlık çığlığa. Ne uyuyor ne emiyor aç olduğu halde kaç kere deniyorum yinede emmek istiyor sonra çığlık çığlığa ağlıyor hem aç hem gazı var diye ağlıyor bu kez ne yapacağımı şaşırdım fikir verin lütfen