Arkadaşlar merhabalar . Malesef ertesi gün hapı kullanmak zorunda kaldım prospektüsü okuduğumda emziren annelerin kullandıkları günden 1 hafta sonra ancak tekrar emzirmeleri gerektiği yazıyordu. Mama vermek zorunda kaldım ve bu durum beni çok üzüyor . Sütümü sağıp döküyorum mastit olmamak için 😔 Başına gelen yada bi önerisi olan var mı?