EnverEren2022- Normal doğum yaptım doğumdan 3 ay sonra adet oldum 2.ayım dada düzenliydi 3. ayım adet olmam gerekirken 4 gün geçti olmadım endişelenmem gerekiyor mu bu durumu yaşayan var mı acaba
-Lina- EnverEren2022- yeni doğum yapmışsınız. Hormonlar alt üst olmuştur. Ben doğum yapalı 9 ayı geçti başlarda düzenli gibiydi ama bir iki aydır 45-50 günde 1 oluyorum. Bu gayet normal zamanla düzene girer. Ancak hamile miyim değil miyim diye soruyorsanız orasını bilemeyiz
Ysgl26 EnverEren2022- korunuyorsanız endişe etmeyin. İlk 1 yıl bötle düzensizlikler olabiliyor. İsterseniz bi test yapın kafanız rahatlasın
Esleminannsi029222 Normal bir durum benim 15 gün gecikti test yaptım negatif çıkti adet duzensizligi dogumdan sonra normal hatta hiç adet olmayanlarda var