Themhrmom benim de bebeğim 1 yaşında babası balkondaydı kapının sinekliğini açık bırakmış o da onun yanına gitmeye çalısmış bende mutfaktaydım kafamı döndürmemle çocuk 2 basamak merdiven düştü😔😔😔 çok ağladım belki de inanın 3,4 saat ağlamışımdır o da çok ağlad
ı yanağı morarmış sadece Annelik bu olsa gerek😊