Hanımlar merhaba bebeğim 14 aylık sürekli öfkelenip bağırıyor istediği olmayınca ya da vermeyince hep çığlık atıyor uzun bi süredir bu böyle normal mi 🤦🏻♀️ Her istediğini yapmak istemiyorum alışkanlık olacak diye fakat bide kendini kasıp yere atması var allahım düşman başına😂 geçecek mi kafayı yemek üzereyim beynim uyuşuyor sesten artık çünkü🙄