Sema4444 Kızlar merhaba bebeğim 3.5 aylık. Uyandığında yastıgının sırılsıklam olduğunu fark ediyorum. Sizin bebeklerde de oluyor mu?
Melis1706 Sema4444 Bebegi yastiga mi yatiriyorsunuz acikcasi dikkatimi cekti cunku 2 yasindan once yastik onerilmiyor
Kyselz Sema4444 dün doktor kontrolümüz vardı cnm benim de bebeğim 9 aylık hergun çarşaf değiştiriyorum sırılsıklam oluyor ve cisi azaldı doktor yaz ayında normal dedi troid sorunu var mı yok mu ona bakıyorlar kanda bol bol su ver dedi bana
sirinpatates Sema4444 3 aylık bebek neden yastıkla yatırıyor ki yastıkta yattığı için kafasi terliyordur çok büyük ihtimalle. 2 yaştan önce yastıkla yatması onerilmiyor zaten gerekte yok